Labradoodle Forums banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
Joined
·
1,154 Posts
Discussion Starter · #1 ·




He was a stinky boy and desperately needed a bath - I wish I had taken before pictures! He rolled around in a big pile of dirt - he was filthy right to his skin... brushing did nothing!
 

·
Banned
Joined
·
5,918 Posts
HAHA...those are great. They look so funny wet don't they? I have some photos that look very similar but they're at home - i'll show you one tonight because sandy and dexter wet are twins :wink:
 

·
Registered
Joined
·
6,836 Posts
OMG Sandy looks so cute, that 2nd picture is priceless !!

Annabelle looks pitiful when wet, her leg hair seems to dissappear, the "labra" leaves and all that's left if the "Oodle" :lol:



 

·
Registered
Joined
·
1,411 Posts
:D :D :D The first picture .... it looks like he's thinking, "Was rolling in the dirt worth it? Hmmmmmmmmm ..... yeah ......Can't wait to do it again! :twisted: !
 

·
Registered
Joined
·
2,506 Posts
ROFL too cute!
About like when they get a close shave after being a fluffy teddy bear.
I can't stop staring at Moses since his recent grooming. He doesn't even look like the same dog!
 

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
OMG that is such a transformation!!! :shock:

Peanut is just as big wet as she is dry hahhahaaaa

Sandy is sooooooooo cute even wet!!
 

·
Registered
Joined
·
1,154 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Just over 21" at the shoulder and 28lbs... he just can't seem to break 30lbs. He is getting more body now instead of being all legs - it seems like he is starting to even out now - looking less gangly!
 

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
wow......Sandy is getting big
 
1 - 15 of 15 Posts
Top