Labradoodle Forums banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
Discussion Starter #1
OK we all know a tired DOODLE is a GOOD doodle

but did y'all know that 3 Doodles in a kitchen for 2 hours
were as GOOD as GOLD
while I made and baked molasses cookies ( and bon bons) :shock:

they sat, they stood still, they laid down
they waited , hoped, and desired hahahhaaaa
for me to drop a piece or turn my back

NO such luck hahhahaaa
but i know how to keep 3 doodles quiet and good for 2hours

OH we only had 1 incident hahhaaa max managed to get ONE molasses dough ball
BUT I yelled "MAXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx! NO!"

i scared him so much he dropped it hahhahahaha
whereby i picked it up and threw it out hahahhaaa





Ps SEE sue, i told you i was sitting most of the time :wink: :D
 

·
Registered
Joined
·
8,336 Posts
Yeah I believe you, they caught you trying to get back to the sit position
when they were taking pictures teehee. I want a cookie now though......
bahahahahahaha
 

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
Discussion Starter #3
blueteal said:
Yeah I believe you, they caught you trying to back to the sit position
when they were taking pictures teehee. I want a cookie now though......
bahahahahahaha
Molasses, bon bons, chocolate chip, walnut fudge brownies OR walnut fudge?
( watch folks she'll say all of the above) hahahhaaaaaaaaaaaaa
 

·
Registered
Joined
·
8,336 Posts
Molasses, bon bons, chocolate chip, walnut fudge brownies OR walnut fudge?
( watch folks she'll say all of the above) hahahhaaaaaaaaaaaaa
and you Missy are right.................so all of the above pleaseeeeeeeeeeeeeee
 

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
Discussion Starter #5
FedEX , priority mail or snail mail oh wait or slow boat to china method?
YOUR choice sweetie pie :mrgreen:
 

·
Registered
Joined
·
1,551 Posts
Totally OT, but:

Annmarie, I LOVE your sweater!! Where did you get it??
 

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
Discussion Starter #8
ellabee said:
Totally OT, but:

Annmarie, I LOVE your sweater!! Where did you get it??
LYNN would you believe the Alpaca farm store was out of these kind and i found it on EBAY with tags (never worn) and paid $19 with shipping :shock:
and i love it too!! thanks
 
G

·
I LOVE your sweater, too! Heather colors are my favorite! Brown heather, gray heather! Why are heathers sooo much softer? So is it made from Alpaca hair???
 

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
Discussion Starter #11
Linda said:
I LOVE your sweater, too! Heather colors are my favorite! Brown heather, gray heather! Why are heathers sooo much softer? So is it made from Alpaca hair???
YES the sweater is 100% Alpaca and sooooooo soft

and Leslie, Beau is soooooo puppyish and forgets his manners alot hahhaaa he is long and stands tall inspecting tables, counters and more
then runs off to tell Max with peanut following closely behind
 

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
Discussion Starter #13
Echo said:
Annmarie, I now want cookies too! You're such a tease.

Your sweater is beautiful. My salesman owns alpacas. He said I could have some of the fleece but I don't know how to spin. Does anyone here know how?
Bluemoon........she has an alpaca farm she might be able to tellyou
 

·
Registered
Joined
·
1,690 Posts
So did you take those pictures right before you kicked them out of the kitchen? HaHa!

I baked banana cake this morning. I caught Charlie with his nose in my greased pan. I didn't think he had actually made contact but then a minute later, Lucky was cleaning Charlie's face so I knew I was wrong. Of course, the face cleaning lead to a wild wrestling match. :roll:

Deb
 

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
Discussion Starter #15
DebBrown said:
So did you take those pictures right before you kicked them out of the kitchen? HaHa!
Deb
NOPE those were taken around 2 hours later of thier being in the kitchen. they really are all good in the kitchen
as I don't usually ALLOW them in there while i cook.
BUT they really did lie down (most of the time) and i was on the last batch of Molasses cookies hahhaaa
when they decided they had enough and wanted a closer look hahhahaa
I was so proud of them
 

·
Registered
Joined
·
8,619 Posts
Echo said:
He said I could have some of the fleece but I don't know how to spin. Does anyone here know how?
I used to when I was a kid.....now when I do it, instead of just getting dizzy and falling down....I throw up! :oops: :wink: :lol:
 

·
Registered
Joined
·
8,336 Posts
gene said:
Echo said:
He said I could have some of the fleece but I don't know how to spin. Does anyone here know how?
I used to when I was a kid.....now when I do it, instead of just getting dizzy and falling down....I throw up! :oops: :wink: :lol:
bahahhahahaaaaaaaaaaaaaa
Gene Gene Gene only you would put this spin on it
teehee oh that was bad.............
 

·
Registered
Joined
·
15,203 Posts
Discussion Starter #19
OK NO Cookies for Gene...just Tootsie Rolls hahhahaaa and a Straight Jacket :shock: 8) :lol: :D
 

·
Registered
Joined
·
8,619 Posts
MaxandMe said:
OK NO Cookies for Gene...just Tootsie Rolls hahhahaaa and a Straight Jacket :shock: 8) :lol: :D
You better hold on to yours.....thanks anyway.....or maybe you just need a little more crate time!! :lol:
 
1 - 20 of 24 Posts
Top